

Ανακοίνωση ομάδας
Η ΠΑΕ Μαρκό ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον έμπειρο μέσο, Παύλο Κυριακίδη. Ο 35χρονος άσος, ο οποίος εντάχθηκε στο δυναμικό μας την περασμένη σεζόν προερχόμενος από τα Χανιά, θα συνεχίσει να προσφέρει την ποιότητα, την προσωπικότητα και την πολύτιμη εμπειρία του στη μεσαία γραμμή της ομάδας μας και κατά τη νέα αγωνιστική περίοδο.






