

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται εδώ και δύο εβδομάδες ο προγραμματισμός της γυναικείας ομάδας των Γρεβενών ενόψει της απαιτητικής νέας χρονιάς στην Α’ Εθνική Κατηγορία.
Ο Πρόεδρος Τάσος Τσιρίκας “τρέχει” τις εξελίξεις της ομάδας σε συνεργασία με τον κόουτς Χρήστο Χασιώτη,με στόχο η ομάδα των Γρεβενών να είναι ανταγωνιστική και να παίξει ωραίο ποδόσφαιρο και στα σαλόνια της Α’ Εθνικής Κατηγορίας.


Ιδιαίτερο ενδιαφέρον δίνεται στο υπάρχον ρόστερ της ομάδας,με τις ανανεώσεις να είναι ο πρώτος στόχος.Οι συζητήσεις για προσθήκες νέων προσώπων στην ομάδα υπάρχουν καθημερινά και είναι σε πολύ καλό δρόμο.
Πολλές παίκτριες έχουν εκφράσει την πρόθεση τους να φορέσουν την φανέλα των Σειρήνων Γρεβενών στην Α’ Εθνική,αλλά οι κινήσεις από την πλευρά της διοίκησης είναι προσεκτικές,και με γνώμονα πάντα το συμφέρον και τις ισορροπίες.




Το σίγουρο είναι ότι πρόθεση της Διοίκησης είναι η δημιουργία μιας ισχυρής ομάδας με ισχυρή έδρα και φυσικά με τον κόσμο δίπλα της.
Στο προσεχές διάστημα θα ανακοινωθούν οι ανανεώσεις και οι νέες προσθήκες όταν ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις.Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι Σειρήνες Γρεβενών ήρθαν στην Α’ Εθνική Κατηγορία για μείνουν.
Επιμέλεια: Παύλος Καλεμκερίδης






