

Ένα όμορφο ταξίδι 10 χρόνων έλαβε τέλος.
Όλα τα ωραία κάποια στιγμή τελειώνουν
Έτσι λοιπόν Μετά από 10 όμορφα χρόνια στην Α.Ε.ΚΟΖΑΝΗΣ , ήρθε η στιγμή να κλείσει αυτό το κεφάλαιο. Αποχωρώ από την ομάδα, στην οποία είχα την τιμή να προσφέρω ως προπονητής , από τα Κ8 έως και τις Ελπίδες Α.Ε.Κοζάνης.
Ένας σύλλογος που αποτέλεσε για μένα κάτι πολύ περισσότερο από μια ομάδα.
Λόγοι ιδεολογικοί ….. με αναγκάζουν να βρίσκομαι εκτός ομάδας τη νέα σεζόν.


Μέσα σε αυτά τα χρόνια έζησα μοναδικές στιγμές.
Είμαι πολύ περήφανος και χαρούμενος που πριν 9 Χρόνια το 2017 ήρθαν στην ΑΚΑΔΗΜΙΑ παιδιά 8 χρόνων (γεννημένα το 2009) και σήμερα τα βλέπω να αγωνίζονται στην πρώτη ομάδα της ΑΕΚοζανης.
Γνώρισα εξαιρετικούς ανθρώπους, συνεργάστηκα με εξαιρετικούς συναδέλφους προπονητές,
Διοικήσεις και δημιούργησα φιλίες και αναμνήσεις που θα με συνοδεύουν για πάντα.
Θέλω να ευχαριστήσω τη σημερινή διοίκηση των ελπίδων αλλά και της Α.Ε.ΚΟΖΑΝΗΣ , τους ανθρώπους του συλλόγου, τους γονείς και κυρίως όλα τα παιδιά με τα οποία συνεργάστηκα ως προπονητής και πιστέψτε με ήταν παρα πολλά.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σ αυτά τα παιδιά,μια μεγάλη αγκαλιά και μια συγγνώμη που φεύγω.
Η εμπιστοσύνη και η στήριξή σας όλα αυτά τα χρόνια ήταν πολύ σημαντικές για μένα.
Εύχομαι στην Α.Ε.Κοζάνης και στις Ελπίδες Α.Ε.Κοζανης υγεία και πολλές επιτυχίες. Θα παραμείνει πάντα ένα ξεχωριστό κομμάτι της προσωπικής μου διαδρομής.
Σας ευχαριστώ όλους για αυτά τα 10 χρόνια. Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία σε όλους!
Εις το επανειδην.
Επιμέλεια: Παύλος Καλεμκερίδης






