Λεωνίδας Αναστασιάδης: “Ευχαριστώ τον ΠΑΟΚ Κοίλων Κοζάνης,ήταν τιμή μου να συμβάλω στην εξέλιξή των παιδιών,όχι μόνο ως ποδοσφαιριστές αλλά και ως χαρακτήρες”.

Παύλος Καλεμκερίδης
1 Λεπτά αναγνωσης

Με την ολοκλήρωση της φετινής αγωνιστικής χρονιάς και την αποχώρησή μου από τη θέση του προπονητή της Β’ Ομάδας και της Κ16 του ΠΑΟΚ Κοίλων Κοζάνης, θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες σε όλους όσοι συνεργαστήκαμε αυτή τη διαδρομή.

Ευχαριστώ τους αθλητές μου για την προσπάθεια και τις στιγμές που μοιραστήκαμε μέσα και έξω από το γήπεδο. Ήταν τιμή μου να συμβάλω στην εξέλιξή τους, όχι μόνο ως ποδοσφαιριστές αλλά και ως χαρακτήρες.

Ευχαριστώ την Διοίκηση και τους γονείς για την εμπιστοσύνη και τη στήριξή τους.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους προπονητές της Ακαδημίας αλλα κυρίως στον προπονητή της Α ομάδας Παπανικόπουλο Θεόδωρο για την άψογη συνεργασία μας, έχοντας πάντα ως στόχο την προοδευτική εξέλιξη των παιδιών.

Αποχωρώ γεμάτος όμορφες αναμνήσεις, εμπειρίες και υπερηφάνεια για όσα πετύχαμε μαζί. Εύχομαι στον σύλλογο και σε όλα τα παιδιά υγεία, πρόοδο και πολλές επιτυχίες στο μέλλον.

Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς

Share This Article