Γ’ Εθνική: Απροθυμία του Πρωταθλητή της ΕΠΣ Ζακύνθου να συμμετάσχει στο Πρωτάθλημα

Παύλος Καλεμκερίδης
1 Λεπτά αναγνωσης

Στο μέτωπο των δηλώσεων συμμετοχής στο νέο πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής,  υπάρχουν εξελίξεις στο νησί της Ζακύνθου. Καλά διασταυρωμένες πληροφορίες αναφέρουν ότι η πρόεδρος της πρωταθλήτριας ομάδας της ΕΠΣ Ζακύνθου Θύελλας Αμπελοκήπων Ροδούλα Σπινθάκη δεν απάντησε στο έγγραφο της ΕΠΣ Ζακύνθου που ζητούσε να γνωστοποιήσει τις προθέσεις της έως χθες 23/6 και όπως ήταν αναμενόμενο η διοργανώτρια αρχή έστειλε πρόσκληση στην 2η ομάδα που είναι ο ΑΟ Λεβάντε για να συμμετάσχει στο νέο πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής κατηγορίας.

Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι η διοίκηση του ΑΟ Λεβάντε δείχνει θετική στο να αναλάβει την εκπροσώπηση ενός ολόκληρου νησιού στη Γ΄ Εθνική από την στιγμή που η ομάδα της Ζακύνθου τη νέα χρονιά θα αγωνίζεται στη Β’ Εθνική.

Όσον αφορά την πρωταθλήτρια της ΕΠΣ Ζακύνθου, θα συνεχίζει να αγωνίζεται στο τοπικό πρωτάθλημα της ΕΠΣ Ζακύνθου, κάτι που αφήνει ένα μεγάλο ερωτηματικό στην φίλαθλη κοινή γνώμη, η οποία αναρωτιέται γιατί μια ομάδα με το καλύτερο ρόστερ δεν δήλωσε συμμετοχή. Οι προθέσεις της προέδρου της Θύελλας φάνηκαν στην Γενική Συνέλευση της ΕΠΣ Ζακύνθου η οποία έκανε λόγο ότι βρήκε πόρτες κλειστές από την τοπική εξουσία.

Από την άλλη πλευρά,  η διοίκηση του ΑΟ Λεβάντε από την αρχή είχε εκδηλώσει το ενδιαφέρον της για την συμμετοχή του σωματείου στις Εθνικές κατηγορίες. Άλλωστε αυτός είναι και ο σκοπός του πρωταθλητισμού, μια ομάδα να αναβαίνει επίπεδο.

Πηγή: Ioniansports

Share This Article