

Τέσσερις ακόμη ανανεώσεις για την ΑΕ Κοζάνης!
Η διοίκηση της ΑΕ Κοζάνης συνεχίζει τον σχεδιασμό της νέας αγωνιστικής περιόδου, ανακοινώνοντας την ανανέωση της συνεργασίας της με τέσσερις ακόμη ποδοσφαιριστές.
Στην ομάδα μας θα συνεχίσουν να αγωνίζονται οι:
Βαγγέλης Γουρζουλίδης
Αλέξανδρος Παπαδόπουλος
Βασίλης Σαράφας
Ευρυπίδης Δούμας








Τους ευχόμαστε υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα της ΑΕ Κοζάνης. Είμαστε χαρούμενοι που θα συνεχίσουμε μαζί, με στόχο μια δυνατή και ανταγωνιστική πορεία στη νέα σεζόν.
Καλή αγωνιστική χρονιά σε όλους!




