Γιώργος Μπέμπης και Δημήτρης Διβηκέλης στο τιμόνι του ΑΣ Βελβεντού

Παύλος Καλεμκερίδης
1 Λεπτά αναγνωσης

Ο Αθλητικός Σύλλογος Βελβεντού βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027 την τεχνική ηγεσία του ανδρικού τμήματος, καθώς και των τμημάτων υποδομής του συλλόγου, αναλαμβάνουν δύο δικά μας παιδιά, δύο πρώην ποδοσφαιριστές που τίμησαν τη φανέλα της ομάδας μας με ήθος, αγωνιστικότητα και αφοσίωση, ο Δημήτρης Διβηκέλης και ο Γιώργος Μπέμπης.

Η νέα αυτή συνεργασία σηματοδοτεί ένα νέο ξεκίνημα για τον σύλλογό μας. Με όραμα, όρεξη για δουλειά και πίστη στις δυνατότητες της τοπικής ποδοσφαιρικής κοινότητας, προχωράμε σε ένα ουσιαστικό restart, θέτοντας ως βασικό μας στόχο την ανάπτυξη και εφαρμογή του σωστού ποδοσφαίρου, καθώς και την ανάδειξη νέων και ταλαντούχων ποδοσφαιριστών μέσα από τις ακαδημίες μας.

Η διοίκηση, οι προπονητές και όλοι όσοι πλαισιώνουν την ομάδα, θα εργαστούν με συνέπεια και υπομονή ώστε να δημιουργηθούν γερές βάσεις για το μέλλον. Παράλληλα, εφόσον οι συνθήκες και η πορεία της ομάδας το επιτρέψουν, στόχος μας είναι να διεκδικήσουμε και την επιστροφή του συλλόγου στην Α’ Κατηγορία.

Καλωσορίζουμε τον Δημήτρη και τον Γιώργο στα νέα τους καθήκοντα και τους ευχόμαστε υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στο έργο τους.

Όλοι μαζί συνεχίζουμε για έναν Α.Σ. Βελβεντού με παρόν και μέλλον!

Επιμέλεια: Παύλος Καλεμκερίδης

Share This Article